.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است.

رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است.

وي افزود: اين ملت با اتكا به خدا، بزرگترين طاغوت زمان را ساقط كرد و هشت سال دفاع مقدس را به پايان برد و امروز توانسته در صحنه‌هاي جهاني بدرخشد و قدرت‌هاي طاغوتي را سرجايشان بنشاند و قطعاً چنين ملتي پيروز است و دشمنانشان را منكوب مي‌كند.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه ملت ما امروز در جهان به عنوان ملتي مستقل، پايدار، با فرهنگ و غني شناخته شده اظهار داشت:آن ملتهايي كه دست نياز به سوي قدرتهاي مادي دراز كرده‌اند، قله‌ايي را فتح نكردند و دانشي را در اختيار ندارند و كساني‌كه به جاي خدا به درگاه قدرتهاي مادي پناه مي‌برند، همواره در خاك مذلت خواهند نشست.

وي به مسئله هسته‌اي كشورمان و مقاومت ملت ايران اشاره كرد و افزود: امروز ملت ما صاحب فناوري هسته‌اي است كه البته يك گام باقي مانده كه با همت و ايستادگي ملت اين يك گام را هم تا قبل از پايان سال برخواهيم داشت و بدخواهان بدانند كه ملت ما ايستاده است.

رئيس‌جمهور در پاسخ به سؤال‌هاي مكرر براي استان شدن غرب مازندران گفت:يكي از مشكلات مازندران طولاني بودن اين استان است و دولت علاقه‌مند است كه به مشكل اين منطقه رسيدگي كند كه اگر قول دهيد كه بعد از سه تا چهارسال جمعيت را به حد نصاب برسانيد ما هم قول مي‌دهيم اين مشكل برطرف شود.

وي تصريح كرد: ما اين مسئله را بررسي مي‌كنيم، اما بعضي مواقع به مشكل قانوني يا جمعيت بر مي‌خوريم ولي معتقديم راه ميانه وجود دارد كه مردم اين شهرستان از مشكل دوري از مركز استان نجات پيدا كند و موانع قانوني نيز وجود نداشته باشد.

احمدي‌نژاد سهم جوانان تنكابن را از منابع ارزان قيمت دولتي در سال جاري بيش از 50 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: سهم استان مازندران و شهرستان تنكابن را در اين منابع افزايش مي‌دهيم.
احمدي‌نژاد به مشكل كمربندي تنكابن اشاره كرد كه چندين سال است ناتمام باقي مانده و گفت:با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم.

رئيس‌جمهور احداث پايانه، تكميل راه تنكابن به سمت الموت قزوين، تكميل مجتمع كارگري و تكميل سالن ورزشي عباس‌آباد و سلمان‌شهر را از جمله برخي تصميمات دولت براي شهرستان تنكابن عنوان كرد كه پس از اين سفر به انجام خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی میرسمیعی 15 آذر 1385
امیدوارم که منظور از کمربندی شامل شهرهای : سلمان شهر - عباس آباد و نشتارود هم بشود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.